dijous, 18 de juny del 2015










Sense tu 
jo no sóc 
ningú 


Avui estic content 
Avui, és definitiu, jo 
estic content 

Un tro 
abraça la ciutat 
dormida i la 
pluja neteja, canta 
i nosaltres trenquem 
presons en el niu 


Sense tu 
jo no sóc 
ningú 


Avui estic content 
Avui, és definitiu, jo 
estic content 
Un llamp il·lumina 
els carrers i som 
la llum, tota la llum 
que allibera el carreró 
amagat en la foscor 




Avui tinc son 
i serenament 
el cor li diu 
a la raó 
Sense tu jo no sóc ningú  


Avui estic despert 
i descarada 
la raó li diu 
al cor 
Sense tu jo no sóc ningú 


I em faig 
l'amor sense 
esperar a ningú 


I em faig 
a la mar esta 
nit mullat per 
la nostra veritat 


Perquè sense tu 
jo no sóc ningú  


Perquè avui sóc somni 
i sóc realitat  


Perquè avui, és definitiu, jo 
estic content  


I l'aigua despulla un 
somriure al navegant... 





- Ximo Segarra -